Kategorie tematyczne

Pharma > Reklama Leków > Artykuły

Większy nadzór i surowsze kary – propozycje Zespołu ds. reklamy

Większy nadzór i surowsze kary – propozycje Zespołu ds. reklamy 21 Wrzesień 2016

Zespół ds. uregulowania reklamy leków, suplementów diety i innych środków spożywczych oraz wyrobów medycznych działający przy Ministrze Zdrowia w dniu 1 września 2016 r. opracował końcowy raport zawierający projekt założeń zmian prawa regulujący reżim reklamy produktów należących do w/w kategorii.

Widzisz tylko część artykułu, jeżeli chcesz zobaczyc cały zaloguj się:



Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu dla firm i osób indywidualnych prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres:

Przejdź do formularza rejestracyjnego

Zaloguj się

 

Autor

Michał Tracz [Zdjęcie: Michał Tracz] Prawnik, Junior Associate - Domański Zakrzewski Palinka Sp. k. Zajmuje się zagadnieniami związanymi z działalnością aptek, oceną prawną...więcej

Napisał(a) także:

Zobacz wszystkie


źródło zdjęcia: www.freeimages.com



Najnowsze newsy