Kategorie tematyczne |
Większy nadzór i surowsze kary – propozycje Zespołu ds. reklamy![]() Zespół ds. uregulowania reklamy leków, suplementów diety i innych środków spożywczych oraz wyrobów medycznych działający przy Ministrze Zdrowia w dniu 1 września 2016 r. opracował końcowy raport zawierający projekt założeń zmian prawa regulujący reżim reklamy produktów należących do w/w kategorii. Widzisz tylko część artykułu, jeżeli chcesz zobaczyc cały zaloguj się:Chcesz mieć dostęp? Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu dla firm i osób indywidualnych prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres: Zaloguj się
|
Autor Michał Tracz
Napisał(a) także: Zobacz wszystkieźródło zdjęcia: www.freeimages.com
Najnowsze newsy |