Kategorie tematyczne

Pharma > Artykuły

Nazwa i jej oblicza…

Nazwa i jej oblicza… 24 Sierpień 2009

Od dawna już wiadomo, że nazwy leków pełnią istotną rolę w procesie pozyskiwania konsumenta. Ten aspekt tworzenia nazw widoczny jest przede wszystkim wśród leków wydawanych bez recepty, choć i na rynku leków wydawanych z przepisu lekarza zauważyć można coraz większą kreatywność. Nic w tym dziwnego, bowiem stworzenie skutecznej pod względem perswazyjnym nazwy stanowi przecież nie tylko dobrą rekomendację dla produktu, ale może stać się bezpośrednią przyczyną oceny leku przez odbiorcę, który poprzez sugestie ukryte w nazwie oceni skuteczność leku, siłę jego oddziaływania czy bezpieczeństwo.

Widzisz tylko część artykułu, jeżeli chcesz zobaczyc cały zaloguj się:



Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu dla firm i osób indywidualnych prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres:

Przejdź do formularza rejestracyjnego

Zaloguj się

 

Autor

Anna Ryłko-Kurpiewska [Zdjęcie: Anna Ryłko-Kurpiewska] Anna Ryłko-Kurpiewska – językoznawca; wykładowca problematyki reklamy w aspekcie komunikacyjnym; adiunkt w Zakładzie Języka Środków...więcej

Napisał(a) także:

Zobacz wszystkie



Najnowsze newsy