Kategorie tematyczne

Pharma > News

Analiza skarg i zażaleń pacjentów może być impulsem do zmian

21 Kwiecień 400

Najwięcej skarg, zgłaszanych telefonicznie do rzecznika praw pacjenta (RPP), dotyczy leczenia w szpitalach. Na drugim miejscu znalazła się ambulatoryjna opieka specjalistyczna, a na trzecim podstawowa opieka zdrowotna. Najpoważniejszym problemem pacjentów wciąż pozostaje dostęp do świadczeń — wynika z raportu podsumowującego ostatnie 4 lata funkcjonowania infolinii rzecznika praw pacjenta.

Widzisz tylko część artykułu, jeżeli chcesz zobaczyc cały zaloguj się:



Chcesz mieć dostęp?

Zarejestruj się na okres 12 miesięcy.

W celu uzyskania informacji o cenniku dostępu dla firm i osób indywidualnych prosimy o kontakt telefoniczny (22) 490 31 41 lub drogą mailową na adres:

Przejdź do formularza rejestracyjnego

Zaloguj się

 




Najnowsze artykuły